donderdag 5 september 2013

Home

Home is where the heart is... deze easel-kaart heb ik voor mijn zus gemaakt die net verhuisd is.
Het kaartkarton (ronde achtergrond) is van de Action. De mallen die ik voor deze kaart gebruikt heb zijn:
Marianne Design: LR0180 circels, LR0206 klimop en vogeltjes, COL 1308 en Col 1309 birdhouse, CR1214 bloemenrand rechthoek, Col 1324 tekstlabel met stempel.
Leane Creatief Lea'bilities: Corner flowers.
Crealies: border-13 (gras).
Nellie Snellen: Floral punches: rose flower, blad branch-4,  butterfly.
Tonic: mini flower punch
 

8 opmerkingen:

  1. dit is ook super leuk

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAT IS DAT TOCH EEN LEUKE MAL, IK HEB ZE AL MEER GEZIEN. JE KAART IS DAARMEE ERG MOOI GEWORDEN. GROETJES, NELLEKE

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carola,
    Wat zijn de huisjes leuk op je kaart, mooie kleuren en schattig de kleine bloemetjes, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtige kaart Carola.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart Carola daar zal ze vast blij mee zijn
    En de randjes op mijn kaart het was een velletje papier en daar hoefde ik niks aan te doen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor langskomen en het achterlaten van je berichtje.
Thank you for stopping by to leave me a comment.
Groetjes / Greetings Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...