dinsdag 23 juni 2020

Gemaakt in 2019

Al een tijdje ben ik niet op mijn blog geweest. Mede door drukte op het werk in 2019 en door een zeer stressvolle verhuizing naar een kleiner appartement waardoor ik al mijn hobbyspullen moest uitzoeken en een derde ervan heb moeten weggeven. En helaas heb ik nu geen eigen hobbykamer meer, maar dan ga ik nu gewoon verder op de eettafel.

Dit zijn een aantal kaarten die ik al gemaakt had en vond bij de verhuizing.

Stempelkaart met materialen van Stampin'Up.

Deze zeggen genoeg...

Dit memoblokje was ik kwijt maar gelukkig weer gevonden, 
gemaakt op de Marianne Clubdag in 2017. 
Uiteraard gemaakt met uitsluitend materialen van Marianne Design.

Zomaar 2 kaartjes gemaakt op de club.

Ooit gemaakt op een beurs, 2 stempelkaarten met Stampin'Up producten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor langskomen en het achterlaten van je berichtje.
Thank you for stopping by to leave me a comment.
Groetjes / Greetings Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...