vrijdag 6 januari 2023

Zelf layered stencils maken van stempels

Na 7 jaar heb ik mijn Silhouette SD snijmachine weer eens uit de kast gehaald en aangesloten op mijn PC. Ik wilde zo graag van een paar stempels layered stencils maken. Vooral handig om seriematig veel kaarten tegelijk in te kleuren. 
De stempel gestempeld en ingescand. Vervolgens in de Silhouette software de stempel in delen overgetrokken en gesneden met de Silhouette. Hiervoor gebruikte ik de Pronty stencil sheets.
Ik plak er altijd een paars rond stickertje op zodat duidelijk is wat de voorkant is.

Het inkleuren deed ik met distress inkt en een blenderbrush.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor langskomen en het achterlaten van je berichtje.
Thank you for stopping by to leave me a comment.
Groetjes / Greetings Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...