zaterdag 12 augustus 2023

Layout pagina roze bloemen

Wat ben ik toch lekker bezig vandaag. Deze omtrek van deze layout pagina is gestanst met een slimline mal van de Action. De mozaïek heb ik zelf met de hand gesneden. 

En hoe leuk is het om van een geprinte afbeelding zelf een soort vellum te maken.
Printen op dun papier, ik gebruikte 75 grams, hoe dunner hoe beter.
Dan de hele print aan de voor- en achterkant goed inwrijven met babyolie (zonnebloemolie gaat ook), kwartiertje laten intrekken. Dan met een zachte tissue goed afvegen, zowel de voor- als achterkant.
Een paar uur laten drogen en klaar om bijv. uit te knippen. Mijn ervaring is dat de babyolie van Johnson's niet vet opdroogt. Andere merken kunnen vettig blijven.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor langskomen en het achterlaten van je berichtje.
Thank you for stopping by to leave me a comment.
Groetjes / Greetings Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...