zondag 2 september 2012

Bingo

Deze maand ben ik voor Mi CAS es su CAS gekozen als gastdesigner.
De challenge voor september is een BINGO. Maak een creatie volgens één regel uit het bingo-schema, staand of liggend, maakt niet uit. De spelregels staan uitgelegd op blog van MCSC


Voor mijn kaart heb ik gekozen voor "bloemen - kant - groen"

Uit een witte kaart heb ik met de hand 4 vierkantjes gesneden om een raam te creëren. Hierachter heb ik wit kant geplakt.
De bloemetjes komen van een mini-bloemenhoekpons (Picture Punch). Het grootste en kleinste bloemetje zijn met een embossingpen gecupt en in elkaar geplakt. De tekst-strook is geprint en met groene distress bewerkt.
Een erg leuke challenge om te doen!


3 opmerkingen:

Bedankt voor langskomen en het achterlaten van je berichtje.
Thank you for stopping by to leave me a comment.
Groetjes / Greetings Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...