zaterdag 29 september 2012

Zonnebloem

Op Nadia's Challenge Blog staat een leuke 3D-zonnebloem challenge.
Dit is mijn kaart geworden.
Met de Petal Flowers mal van X-cut heb ik een easelkaart gemaakt.
Vanuit het midden heb ik de kaart gedistresst (vintage photo) met daar op de zonnebloem (knipvel Studio Light). De kaart is afgewerkt met geponste blaadjes en bloemetjes (Embossingpons Berk van Central Craft Collection en Margriet Craft punch), een houten vlindertje, tekststicker en distress.





8 opmerkingen:

  1. Wat een mooi en origineel kaartje, Carola!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow prachtige kaart Carola heel erg mooi gedaan.
    bedankt voor het meedoen bij Nadia's challenge.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw...wat een prachtig kaartje, mooi gemaakt!
    Leuk dat je meedoet met Nadia's challenge, liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Carola ,jij hebt een prachtige kaart met zonnebloemen gemaakt ,,, ik haat die bloemen ik vind ze zo lelijk,maar ik ga toch proberen om ook een kaartje te maken voor Nadia's challenge jij bent er super in geslaagd
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw heel speciaal en zeer mooi bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    Grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwww prachtig kaartje heel speciaal, bedankt om mee te doen met Nadia's Challenge

    Groetjes
    Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtig kaartje. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor langskomen en het achterlaten van je berichtje.
Thank you for stopping by to leave me a comment.
Groetjes / Greetings Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...