vrijdag 21 juni 2013

Bloemenmeisje

Met deze kaart doe ik mee met de challenge #59 bij Nadia's. Een afbeelding (stempel) 2 knopen en 2 designpapiertjes moeten op de creatie zitten.
Het designpapier dat ik heb gebruikt is van de Action. Er zit een klein glittertje in maar dat is op de foto niet te zien. De stempel is van Magnolia, deze heb ik ingekleurd met distress en gestanst met mallen van Spellbinders. De bloemen zijn geponst met de Floral Punch van Nellie Snellen en ook met distress bewerkt.
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend!
In juli geeft ik een candy weg. Meedoen? Klik dan op de button!

15 opmerkingen:

  1. een prachtig kaartje Carola.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is een plaatje Carola, gelukkig zie ik 3 papiertjes en twee knopen, de stempel heb je prachtig gekleurd, dank je wel voor het meedoen aan Nadia's challenge.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele mooie kaart. mooie bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb je candy gelezen.....ik weet niet of het mij lukt om mee te doen....ik ga proberen. oké?
    maar dat weet ik niet eerder als het mij echt ook lukt. de belangrijke kaarten voor mijn familie gaan nu even eerst. vanwege beperking van mijn arm.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Carola,
    Je hebt weer een schattig kaartje gemaakt, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prachtige kaart Carola.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een hele mooie kaart heel mooi gekleurd

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart! Leuk dat je meedoet bij de challenge van Nadia. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke en frisse kaart. Volgens mij zie ik drie designpapiertjes. Bedankt jwat je mee doet met Nadia's challenge. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schatje ! mooi gedaan
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig kaartje, Carola.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi kaartje. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart!
    Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor langskomen en het achterlaten van je berichtje.
Thank you for stopping by to leave me a comment.
Groetjes / Greetings Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...