zaterdag 15 juni 2013

Challenge#38 Metal

Eindelijk had ik weer een reden om met metaaltape aan de slag te gaan. Bij Creative Card Crew loopt de challenge waarbij metaal verwerkt moet worden (charms, spelden, eyelets e.d.). Ik heb dus metaaltape verwerkt in de kaart. Wil je weten hoe ik de metaaldecoraties heb gemaakt, volg dan bij mij de workshop.
De hoekjes zijn gemaakt met een mal van Double Do, de bloemen zijn van Marianne Design, (LR013 en LR0154) en de swirl is van Cheery Lynn, mini fanciful flourish.

11 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart Carola, heel apart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is dit leuk
    ik ken het helemaal niet
    waar is dit te koop

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Gré,
      Ik heb even gegoogeld, volgens mij is het hier te koop als Aluminiumtape. Ik weet niet of dit hetzelfde is, ik zal dit eens uitzoeken.
      Ik heb mijn rol nog uit Zweden, daar heet het metaaltape (veel goedkoper trouwens ook), ik zag dat een klein rolletje hier bij de bouwmarkt al gauw ruim 7 euro is.
      Ik zal je laten weten of Aluminiumtape hetzelfde is.
      Groetjes Carola

      Verwijderen
  3. Wat een leuk idee is dit zeg, ziet er ook prachtig uit. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat gaaf gedaan, mooi hoor
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruik hiervoor aluminium tape bij de Action, dat werkt super en is natuurlijk niet duur haha

      Verwijderen
  5. een hele mooie kaart! geen idee wat aluminiumtape is....je kaart ziet er heel mooi uit. ook erg leuk dat je de tutorial erbij hebt gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a great idea to make your own metal embellishments! Thanks for the quick tutorial, I gotta give it a try soon!! Thanks for joining us this week at Creative Card Crew!

    Mei
    CCC DT
    Love to Create DT
    Crazy Challenge DT
    Anyone for Anya DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous card! Love the design and metal embellies. Thanks so much for sharing with us at Creative Card Crew. Hope you have a fantastic day!

    - Jenn DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor langskomen en het achterlaten van je berichtje.
Thank you for stopping by to leave me a comment.
Groetjes / Greetings Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...