dinsdag 23 juli 2013

'Sarah' Candy

Dit bericht blijft bovenaan staan t/m 23 juli. 
Voor het nieuwste bericht scroll even naar beneden!

23 juli word ik 50 jaar! 

En dit vier ik in mijn uppie omdat iedereen met vakantie is.
Daarom vind ik het leuk om toch iets te doen,
en wel in de vorm van een Candy.

Wat moet je hiervoor doen?

Maak een mooie kaart met als thema "Sarah"/50 jaar.

Wordt volger, als je dat nog niet bent.
Plaats de blauwe Sarah-button in je sidebar en link terug naar mijn blog.
Plaats de foto van je Sarah-kaart op je blog.
Vul je naam in bij Mr Linky.
(Let op: link naar je kaart, niet naar je hele blog, anders kan ik je niet meer terugvinden.)
Laat hier een berichtje achter zodat ik weet dat je meedoet.
De kaart opsturen mag natuurlijk ook, mail me dan even voor het adres handmadebycarola@gmail.com.

Je kunt meedoen tot en met dinsdag 23 juli en
op maandag 29 juli kies ik samen met mijn dochter de mooiste uit
en maak ik de winnaar bekend!


Dit is de candy die ik weggeef voor de mooiste kaart:

Ik ben benieuwd naar jullie inzendingen!

8 opmerkingen:

  1. ik doe mee hoor carola
    volgende week ga ik beginnen met het kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke manier van een verjaardagscandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De mail is al verstuurd. Ik doe graag mee maar dan met een kaart aan jou en niet op mijn blog.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga meedoen hoor Carola, en je bericht staat wel op mijn site maar dat zie je pas als ik het heb goedgekeurd....kom maar kiijken.
    Liefs Ghea van gheasknutselkaartjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo Carola, ik hoop dat je de kaart mooi vind.
    ik heb je embleem aan de sidebar staan.
    Ik wens je een hele fijne verjaardag toe want het is toch een speciale verjaardag.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Carola,
    Je verjaardagskaart gaat vandaag op de post, wens je een hele fijne verjaardag, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Carola

    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, geniet ervan,

    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Carola ,

    Gefeliciteerd met je verjaardag , ik doe
    graag mee met de leuke candy , ik ben te laat
    om te sturen dus daarom maar op deze manier .
    Fijne avondgroetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor langskomen en het achterlaten van je berichtje.
Thank you for stopping by to leave me a comment.
Groetjes / Greetings Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...