dinsdag 16 juli 2013

Zomerzon

Het was nog best moeilijk om een 3D-plaatje te vinden met als thema vakantie/zomer voor de challenge bij Nadia's Challenge blog.
Maar gelukkig vond ik in mijn voorraadje deze knipvel van Paintbox Poppets/Christine Haworth.
Deze bestaan uit 4 dezelfde plaatjes waaruit je zelf de 3D-elementen kan knippen.
De mal (CR1240) en stempel die ik heb gebruikt zijn van Marianne Design. De 2 borderrandjes zijn geknipt uit een papierblokje van Boekenvoordeel.

Nog een weekje, dan wordt ik 50 jaar. Meedoen met de candy? Klik dan op de button.

11 opmerkingen:

  1. Hallo Carola,

    Je kaart mag er weer wezen hoor!
    Een leuke mal heb je gebruikt.
    gr Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Carola,
    Wat een lief kaartje en een superschattig plaatje. Leuk dat je weer meedoet bij Nadia;s Challenge. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een leuke kaart Carola.

    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke stans en plaatje, die is enig. Bedankt voor het meedoen met Nadia's challenge. Groeten, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, je kaart is een schatje Carola,wat heb je het 3d plaatje mooi uitgeknipt, want dat lijkt mij wel moeilijk zo te zien. Dank je wel voor het meedoen aan Nadia's challenge.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Carola, this card is very beautiful!! :)
    have a wonderful Wednesday :*

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een prachtige kaart Carola.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een mooie kaart Carola.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor langskomen en het achterlaten van je berichtje.
Thank you for stopping by to leave me a comment.
Groetjes / Greetings Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...