woensdag 24 juli 2013

Krea2day candy

De juli-candy bij Krea2day is een kaart die aan de volgende eisen moet voldoen:
- een creatie met minimaal 4 verschillende merken en soorten stansmallen
- de creatie niet groter dan 13,5 x 13,5 cm
- een lijstje met de gebruikte mallen
- geen stempelafdrukjes

Dit is mijn kaart geworden waarbij ik de volgende mallen heb gebruikt
- Nesting frame-7 van Quickutz lifestyle
- Multi frame-Ovaal van Nellie Snellen
- Cross set van Cheery Lynn
- Mini fanciful Flourish van Cheery Lynn
- Bloem uit de Craftables vierkant van Marianne Design CR1203
- Kleine bloem uit de Wreath 4 seasons van Lea'bibities/Leane Creatief  Lea011
- Label uit Santas Workshop van Quickutz.

Ik heb witte cardstock, vellum en satijn-behangpapier gebruikt. Het tekstlabeltje is geprint.
De bloemblaadjes (CR1203) heb ik met een contra-pincet gevouwen.
 
 
 
 

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart, Carola.
    En nog gefeliciteerd met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige kaart Carola.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carola,
    Wat een mooie, stijlvolle kaart heb je gemaakt,hele persoomlijke kaart om iemand sterkte te wensen, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een hele mooie, geslaagde kaart !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. carola
    dankjewel voor je uitleg hoe ik kan bloggen
    groetjes
    joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart lijkt me wel lastig om al die verschillende mallen te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor langskomen en het achterlaten van je berichtje.
Thank you for stopping by to leave me a comment.
Groetjes / Greetings Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...