maandag 29 juli 2013

Winnaar Sarah-Candy

Wat was de keuze moeilijk, jullie hebben allemaal zulke mooie kaarten ingezonden.
Bedankt dat jullie, ondanks de warmte, aan mijn candy hebben meegedaan.
Mede dankzij jullie mooie kaarten was ik niet zo alleen tijdens mijn 50e verjaardag.
Samen met mijn dochter hebben we net toch een keuze kunnen maken...

...en de winnaar van mijn verjaardagscandy is...

...

...

...

...

...

...

...

...Ans 

Gefeliciteerd Ans, als je me je adres doormailt dan stuur ik je candy naar je op.
Ik wens je veel hobbyplezier!




4 opmerkingen:

  1. Hoi Carola,
    Wat leuk dat ik je candy heb gewonnen..ik stuur je mijn adres..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van Harte Gefeliciteerd Ans.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat hoor Ans , met de gewonnen candy

    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Ans, en Carola bedankt voor de kans. Had je mijn kaart vandaag al binnen gehad. Daarom vroeg ik steeds om je adres omdat ik anders mijn kaart niet op tijd naar je toe kon sturen.....
    Gefeliciteerd en een fijne verjaardag, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor langskomen en het achterlaten van je berichtje.
Thank you for stopping by to leave me a comment.
Groetjes / Greetings Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...