donderdag 4 juli 2013

Sand

Welcome Kat, nice that you're going to follow my blog.

This card have I made for the Less is More challenge, the code-word is SAND,
On a cream texture card I have printed the text and footsteps and edited with Distress ink (faded jeans and antique linen).

Met deze kaart doe ik mee bij Less is More, een CAS-challenge met het codewoord ZAND.
Op een crème structuurkaart heb ik de tekst en voetstappen geprint. Vervolgens de kaart bewerkt met  Distress (faded jeans en antique linnen).





8 opmerkingen:

  1. omg i love that card! :) the idea with the sand and sea is awesome and those footprints :) so cute!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg mooi gedaan

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een betekenisvolle kaart. Heel mooi gedaan. Groetjes. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi geheel zo.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige CAS kaartje Carola.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is klasse, Carola.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat is dit mooi Carola, de kaart heeft niets meer nodig, PRACHTIG
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. tja dit zegt toch genoeg poeze pootjes in het zand erg leuk gedaan.
    Ik weet ook niet waarom je geen reactie kan plaatsen, ik zal even bij mijn instellingen kijken.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor langskomen en het achterlaten van je berichtje.
Thank you for stopping by to leave me a comment.
Groetjes / Greetings Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...